Haluasitko että ekyläisyytesi olisi ikuista? Kiinnostaako opiskelijoiden ajankohtaiset kuulumiset?

Kannatusjäsenet mahdollistavat EKY:n monipuolista toimintaa kannatusjäsenmaksullaan. Kannatusjäsenyyden tarkoitus on myös tiivistää ekyläisten ja EKY:n läheisyydessä toimivien henkilöiden suhteita. Esimerkiksi alumnit ovat arvokkaita perinteiden tuntijoita, ja parhaimmillaan edesauttavat arvokkaiden perinteiden säilyttämisessä.

Kannatusjäseneksi voi liittyä alumnit, EKY:n sidosryhmiin kuuluvat henkilöt/yritykset sekä tiedekunnan työntekijät. EKY:n tavoitteissa on parantaa kannatusjäsentoimintaa ja ideoita/toiveita kuullaan mielellään.

EKY:n kannatusjäsenten edut ovat:

• Yhdistyksen perinteinen Epiglottis–lehti neljä kertaa vuodessa postitettuna kotiisi tai yrityksen tiloihin
  • Mahdollisuus ilmoittaa työpaikoista, sijaisuuksista yms. EKY:n sähköpostilistalla (tällä tavoin tavoitat kaikki EKY:n jäsenet eli lähes jokaisen eläinlääketieteen opiskelijan)
  • EKY:n tapahtumiin (esim. vuosijuhliin) osallistuminen ekyläisen hinnalla
  • Mahdollisuus osallistua EKY:n liikuntavuorolle
  • Alennusta (15%) mainostaessasi Epiglottiksessa
  • Mahdollisuus liittyä EKY:n facebook-ryhmiin (Eläinlääketieteen kandidaattiyhdistys EKY ry ja EKY-tori) HUOM! vain jäsenmaksun maksaneille!Vuoden 2021 kannatusjäsenmaksu on 50 €. Mikäli haluat liittyä kannatusjäseneksi, olethan yhteydessä sähköpostilla eky-hallitus(a)helsinki.fi